Podrobnosti plavby

Vyplouváme!

5. - 8. června 2025

 - Loď Daisy je pro naši plavbu již rezervovaná - 

Nalodění: Čtvrtek, běžně do 18:00.  Ohledně předání mohou nastat tři varianty. 

  1. Již od pondělí bude zřejmé, že loď je přes celý čtvrtek neobsazená (turnus před námi bude volný) - můžeme se s majitelem domluvit na předání prakticky kdykoliv
  2. Předchozí nájemce vrátí loď dříve (to se dozvíme po telefonickém dotazu). V tom případě loď převezmeme ihned po příjezdu do Mělníka a nákupu. Třeba hned po 15. hodině
  3. Pro nás nejméně výhodná - loď bude předána dle standartních podmínek, hrubým odhadem jednu, dvě hodiny před šestou. V tom případě tratíme zbývající čas v pivovaře Němý medvěd

Vylodění: Neděle do 13:00.

Doprava: Vlakem do železniční stanice Mělník. Odsud se přesuneme do supermarketu, kde uskutečníme základní nákup. Dále se přemístíme městskou dopravou do místní části Mlazice. Odtud nás čeká pěší přesun 500 m. (7 min.) do půjčovny, která se nachází v areálu kontejnerového přístavu Mělník (mnozí z nás známe). Další detaily budou v tištěném průvodci.

Jízdní řád na cestu do maríny a v neděli zpět si můžete stáhnout zde:                 (Poslední úprava 9.4. 2025)

Program: I v případě pozdějšího nalodění bychom ve čtvrtek stihli doplout do přístaviště Dolní Beřkovice, kde funguje nám již známá hospoda. (První plavební komora na trase se nachází až pod Beřkovicemi.) 

Z potenciálních cílů naší plavby se nabízí: Roudnice nad Labem  (zámek, židovská čtvrť, Kratochvílova rozhledna), Liběchov - 4 min. vlakem ze Štětí (jeskyně a skalní reliéfy včetně populárních čertových hlav, zámek). Město Litoměřice a pevnost Terezín je na hraně dostupnosti a vyžadovaly by konzultaci s majitelem a ostřejší režim plavby. Jako poslední kotviště při cestě zpět (sobota / neděle) připadá v úvahu přístaviště Štětí. 

Další program bude zpracován a zveřejněn později.

Rozpočet: Pronájem lodi 18 000,- Kč, Palivo 195,- Kč / 1 motohodina.

Kajutová loď Delphia Escape 800 S "Daisy"

Technické údaje: Délka 9,3m, šířka 2,9m, ponor 0,5m, závěsný benzínový motor Honda 40 koní, přídový propeler, navigace, sonar, užitková voda 145l, 

Vybavení: WC, sprchový kout, teplá voda, dvouplotýnkový plynový vařič, lednice, topení, rádio s USB, televize s DVD přehrávačem, zásuvky 12V. Zásuvka 230V a mikrovlnka (obojí pouze po připojení na přístavní stojan)

Nevýhodou tohoto plavidla je malý objem nádrže pro užitkovou vodu a absence prostoru pro nohy pod jídelním stolem v kokpitu.

Pro transparentnost přikládám naše účetnictví:                                                                        poslední revize: 5.1. 2025

Od našeho kuchaře dorazil nástin lodní plné penze:

Jídelníček 

Čtvrtek:

oběd: Ve vlaku formou bufetu, případně svačinka v pivovaře Mělník

večeře: Bramborový guláš "Skočpropívo", chléb


Pátek:

snídaně: obložený talíř, pečivo

oběd: mletý řízek "Bludný Holanďan" se sýrem, šťouchané brambory, medvědův okurkový salát

večeře: "Podřípáci" - pikantní vuřty na víně, chléb


Sobota:

snídaně: místní sladké pečivo, jogurt

oběd: orientální kuřecí směs "Šanghaj - Hamburg", nebo Oharský vepřový plátek na hořčici, vařená rýže, nebo těstoviny

večeře: Liběchovský sýrový talíř s čerstvou zeleninou, pečivo, nebo tvarůžkový tataráček "Sovice", rozpečený toast


Neděle:

snídaně: Lobkowitzká míchaná vejce se slaninou, chléb, nebo pečivo

oběd: z logistických důvodů v jedné z Mělnických restaurací, nebo v restauraci na cestě domů


Změna jídelníčku vyhrazena                              Odpovědný šéfkuchař:  Jirka Matějíček alias Splašená Treska

                                              Kdo naštve kuchaře, bude hlady!

Naše slavná posádka:

jsme na jedné lodi, mohli bychom se znát

Pavel Lavický alias Pralinka

1. důstojník, vodní záchranář a kameraman, t.č. směnový dozorčí, Žďár n.S., bytem tamtéž.

Vlídný vodomil, v jehož blízkosti necháte všechny svoje trampoty plavat. 

Plaví se s námi od roku 2018.

Pavel Tůma alias Rychlonožka

agent pro styk s veřejností a pomocník šéfkuchaře, t.č. vlakvedoucí Jihlava, bytem v Polné

Nezničitelný chlap, s kterým je švanda i na potápějící se lodi. 

Plavil se s námi od roku 2017 do roku 2023 a věříme, že se v roce 2025 bude s námi plavit opět

Jirka Matějíček alias Treska

šéfkuchař, t.č. vlakvedoucí Třebíč, bytem tamtéž

Když Jirka rozpálí hrnce, začne slintat i Lochnesská příšera. 

Plaví se s námi od roku 2017

Tomáš Hrazdíra alias Škubánek

bocman, t.č. vlakvedoucí Třebíč, bytem již brzy v Kamenné u Třebíče.

Praktický všeuměl, který se neztratí a se kterým se neztratíme ani my. 

Plaví se s námi od roku 2020

Radek Solnička alias Sklenička

strojník, t.č. vlakvedoucí Havlíčkův Brod, bytem tamtéž

Pohodový a věrný společník do každé situace. Dříč, kterého musíme od práce odhánět.

Plaví se s námi od roku 2023

Standa Mašek alias kapitán Tobogán

moje kapitánská maličkost, t.č. vlakvedoucí Třebíč, bytem tamtéž

Strůjce nápadu vyplout v roce 2017 s kamarády na obytné lodi


Náš externí pozorovatel:

 Dominik Pujman vlakvedoucí Havlíčkův Brod, bytem tamtéž

  Plavil se s námi v roce 2024                                 


Naši emeritní členové:

Laďa Otoupal strojník, t.č. strojvedoucí Náměšť n.Osl., bytem v Kojatíně. Plavil se s námi v roce 2017

Přemek Augusta kronikář, t.č. vlakvedoucí Vysočina, bytem v Třebíči.. Plavil se s námi v roce 2017

Ondra Málek fotograf, t.č. supervizor Jihlava, bytem v Mírovce. Plavil se s námi v letech 2017 a 2018 

Tomáš Hřímal strojník, t.č. strojvedoucí Náměšť n.Osl., bytem tamtéž. Plavil se s námi v roce 2018

Roman Smejkal strojník, t.č. strojvedoucí Brno, bytem v Sokolí. Plavil se snámi v roce 2020

Roman Kadlec strojník, t.č. strojmistr Brno, bytem v Bystřici nad Pernštejnem. Plavil se s námi v letech 2021 a 2022

Vytvořte si webové stránky zdarma!