Podrobnosti plavby

Vyplouváme

od čtvrtka 27. června

do neděle 30. června 2024

loď Isabela - Baťův kanál, řeka Morava

Loď je již rezervovaná pro naši plavbu.

Předpokládaná trasa plavby: Huštěnovice - Napajedla - Uherské Hradiště - Uherský Ostroh - Huštěnovice

Aktualizované účetnictví:

poslední revize: 23.4. 2024 16:00

Doprava

Doprava do huštěnovického přístaviště (místa kotvení naší lodě) bude probíhat zhruba takto:

Ze svých domovů pojedeme vlakem do Brna, kde se setkáme (Sklenička nás případně dojede pozdějším vlakem) a nakoupíme nejnutnější potraviny (budeme mít k dispozici naledovanou izotašku). Z Brna využijeme rychlík směr Olomouc přes Břeclav (InterPanter) do Starého Města u Uherského Hradiště. V tomto vlaku režijka platí.

Ve Starém Městě vyčkáme na vůz taxislužby (pro 6, nebo 8 osob), který nás přepraví přímo do areálu půjčovny.

Při nedělním návratu lodí do Huštěnovic zastavíme v přístavu Staré Město. V přístavní restauraci si dáme oběd, poté zde necháme 4 členy posádky a všechna zavazadla. Dva členové posádky vyplují vrátit loď do maríny a zpět se vrátí pěšky (na lehko). Kompletní posádka se zavazadly se vydá pěšky, nebo MHD z přístavu na nádraží Staré Město u Uherského Hradiště. (V úvahu přichází využití taxislužby i na zpáteční cestě.) Dále se objevila možnost přesunout se na nádraží v Hradišti (poloviční vzdálenost) a odtud popojet rychlíkem do Starého Města (režijka platí). Z nádraží Staré Město se vlakem vydáme domů.

Jízdní řád pro cestu tam i zpět si můžeš stáhnout níže:

Poslední úpravy: 23.4. 2024

Isabela (Hausbot Vistula Cruiser 30)

obytná kajutová motorová loď (malé plavidlo)

  • Délka: 9,50m
  • Šířka: 2,85m
  • Ponor: 0,45m
  • Podjezdná výška lodě: 1,95m
  • Odhadovaná výška se zastřešením: 2,65m
  • Vnitřní výška (kuchyně): 2m
  • Vnitřní výška v (zadní) kajutě: neuvedeno, <2m
  • Výtlak: cca. 2 700kg
  • Výkon motoru: 30kW, majitelem omezen na 25kW
  • Nejvyšší konstrukční rychlost: 25Km/h (na kanálovém úseku max. 8Km/h)

Vybavení: dvě lůžka v záďové kajutě, čtyři lůžka v hlavní kajutě, WC s odpadní nádrží, sprcha, plynový ohřev vody, nádrž na užitkovou vodu 400l, koberec, autozásuvka na 12V (počet neuveden), zásuvka na 230V, která funguje pouze pokud je loď napojena na přístavní stojan (prakticky prodlužka), solární panel, přenosná akusvítilna, autorádio, televize, dvojplotýnkový plynový vařič, lednička, kuchyňské vybavení pro základní vaření včetně pánvičky, přístavní karta pro čerpání elektřiny a vody ze stojanů

Cena za pronájem: 12 000,-Kč    
Nalodění: čtvrtek po 13. hodině  Vylodění: neděle, nejlépe do 15:00
Průměrná spotřeba paliva lodi je zhruba 4 litry za hodinu.
Cena za palivo prý odpovídá aktuální ceně benzinu u čerpací stanice Shell ve Starém Městě. 


Domovský přístav lodě Isabela je hned vedle plavební komory Huštěnovice (horní voda). Ta se nachází 2Km zhruba na sever od centra Uherského hradiště na Baťově kanálu. Poblíž je k dispozici kryté zázemí pro posádky a parkoviště.


Program:

podrobný program bude uveden v tištěném průvodci

Čtvrtek:

  • odjezd z domovů vlakem v ranních hodinách do Brna
  • nákup potravin v Brně
  • sraz posádky v Brně na nádraží
  • cesta rychlíkem do Starého Města u Uherského Hradiště
  • přeprava dodávkou taxi do domovské maríny
  • převzetí plavidla a oficiality
  • kontrola lodě a nastěhování
  • cvičná plavba
  • vlajkoparáda
  • vyplutí proti proudu
  • zakotvení v Napajedlích a kulturní program 

Pátek:

  • nákup potravin
  • plavba po proudu se zastávkou na oběd
  • zakotvení v Uherském Hradišti
  • prohlídka Hradiště a návštěva hospůdky

Sobota:

  • plavba po proudu do Uherského Ostroha
  • prohlídka Uherského Ostroha
  • popoplutí do Kostelan nad Moravou
  • Zakotvení v Kostelanech a návštěva srubu

Neděle:

  • předběžné balení, předběžný úklid
  • plavba proti proudu do Starého Města
  • úklid a balení
  • oběd v přístavní hospodě
  • vyložení posádky a zavazadel ve Starém Městě
  • krátká plavba kapitána a bocmana do maríny
  • předání lodě
  • pěší přesun do Starého Města
  • vyzvednutí zavazadel a posádky
  • přesun na nádraží
  • cesta domů
  • návrat ve večerních hodinách

Půlhodinové video o Baťově kanálu:

Jídelníček

Čtvrtek       oběd: Z logistických důvodů během cesty vlakem

                  večeře: Tradiční bramborový guláš "Skočpropívo", pečivo, nebo chléb

Pátek     snídaně: Obložené housky, nebo rohlíky

                    oběd: Přírodní vepřový plátek strýca Pagáča se sýrem, vařený brambor, okurkový salát

                 večeře: Ὰ la tataráček z olomouckých tvarůžku podle Medvěda, rozpečený toast s česnekem

Sobota   snídaně: Vánočka, nebo závin z místní pekárny, jogurt

                    oběd: Slovácká kuřecí směs se zeleninou, lehce pikantní, dušená rýže

                 večeře: Buřty na černém pivu, pečivo, nebo chléb

Neděle snídaně: Míchaná vejce na cibulce, pečivo, nebo obložený talíř, pečivo

                    oběd: Z důvodů absence palubní kuchyně pravděpodobně v restauraci Přístaviště ve St. Městě


Změna jídelníčku vyhrazena.             Odpovědný šéfkuchař: Jirka M., alias Treska

Kdo nasere kuchaře, bude hlady.     Poslední revize: 23.4. 2024

Naše slavná posádka:

jsme na jedné lodi, mohli bychom se znát

Pavel Lavický alias Pralinka

1. důstojník, vodní záchranář a kameraman, t.č. směnový dozorčí, Žďár n.S., bytem tamtéž.

Vlídný vodomil, v jehož blízkosti necháte všechny svoje trampoty plavat. 

Plaví se s námi od roku 2018.

Pavel Tůma alias Rychlonožka

agent pro styk s veřejností a pomocník šéfkuchaře, t.č. vlakvedoucí Jihlava, bytem v Polné

Nezničitelný chlap, s kterým je švanda i na potápějící se lodi. 

Plaví se s námi od roku 2017

Jirka Matějíček alias Treska

šéfkuchař, t.č. vlakvedoucí Třebíč, bytem tamtéž

Když Jirka rozpálí hrnce, začne slintat i Lochnesská příšera. 

Plaví se s námi od roku 2017

Tomáš Hrazdíra alias Škubánek

bocman, t.č. vlakvedoucí Třebíč, bytem v Náměšti n.Osl.

Praktický všeuměl, který se neztratí a se kterým se neztratíme ani my. 

Plaví se s námi od roku 2020

Radek Solnička alias Sklenička

strojník, t.č. vlakvedoucí Havlíčkův Brod, bytem tamtéž

Pohodový a věrný společník do každé situace. Dříč, kterého musíme od práce odhánět.

Plavil se s námi letos poprvé

Standa Mašek alias kapitán Tobogán

moje kapitánská maličkost, t.č. vlakvedoucí Třebíč, bytem tamtéž

Strůjce nápadu vyplout v roce 2017 s kamarády na obytné lodi


Náhradník za Pavla T.:

   Dominik Pujman vlakvedoucí Havlíčkův Brod, bytem tamtéž

Bude se s námi letos plavit poprvé a těšíme se, že ho blíže poznáme

Náš externí pozorovatel:

    Roman Kadlec strojmistr Brno, bytem v Bystřici nad Pernštejnem

Plavil se s námi v letech 2021 a 2022.                                  


Naši emeritní členové:

Laďa Otoupal strojník, t.č. strojvedoucí Náměšť n.Osl., bytem v Kojatíně. Plavil se s námi v roce 2017

Přemek Augusta kronikář, t.č. systémový specialista Jihlava, bytem v Třebíči.. Plavil se s námi v roce 2017

Ondra Málek fotograf, t.č. supervizor Jihlava, bytem v Mírovce. Plavil se s námi v letech 2017 a 2018 

Tomáš Hřímal strojník, t.č. strojvedoucí Náměšť n.Osl., bytem tamtéž. Plavil se s námi v roce 2018

Roman Smejkal strojník, t.č. strojvedoucí Brno, bytem v Sokolí. Plavil se snámi v roce 2020

Vyvázání k vazáku, nebo pacholeti s palcemi (vazákový uzel)
Vyvázání k vazáku, nebo pacholeti s palcemi (vazákový uzel)
Vyvázání k pacholeti, nebo kůlu (lodní smyčka)
Vyvázání k pacholeti, nebo kůlu (lodní smyčka)
Liščí smyčka
Liščí smyčka
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky